Navn:
Sted: Oslo

onsdag, januar 31, 2007

Organisk H&M kolleksjon








Vet det er mange som allerede har blogget om det, men i mars kommer altså H&M (burde snart bli betalt for å reklamere for dem..he he) med en kolleksjon laget av organisk bomull. På tide at vi storshoppere også blir litt mer miljøbevisste! Synes det er et fabelaktig konsept og jeg håper mange andre følger etter! Her er noen bilder av kolleksjonen, bildene er hentet fra Nitrolicious. Den svarte kjolen er helt nydelig, men frykter at den blir litt telt-aktig på... Likte godt den enkle og rene designen. Det finnes mange flere plagg også, med farger. Selv er jeg inne i en periode der jeg liker best grått, svart, hvitt, beige og brunt, så jeg valgte ut de plaggene jeg likte best. Hva synes dere om kolleksjonen?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra konsept!Falt for den lilla kjolen med lommer på.Ellers ser det ut til å være helt greie basisplagg.Spent på hvordan kvaliteten er.

12:13 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home