Navn:
Sted: Oslo

tirsdag, januar 30, 2007

Pelsbruk

Mote-tvillingen Ashley Olsen i passe laidback stil med slitte jeans, hvit t-shirt og en pels sikkert verd en formue. Personlig ville jeg neppe gå rundt i pels. Jeg brukte det litt før, men det var noen jeg hadde arvet etter mine bestemødre. Ville ikke følt meg vel i det i dag, og synes ofte det er litt ekkelt med lange, store pelskåper på rike damer når man tenker på hva de stakkars dyrene har måtte gjennomgå. Hva synes dere om å bruke pels?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har også et ambivalent forhold til å bruke pels.Tanken på hvordan den blir laget byr meg i mot.

9:49 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Flott at du skriver om slike aktuelle tema. Prøver så godt jeg kan å være bevisst på hva jeg kjøper og bruker, og det er med stor glede at kjedene gjør det lettere for oss, som HM ved at de lanserer økologisk koleksjoner.
Håper det er flere som tar etter de!

3:39 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home