Navn:
Sted: Oslo

tirsdag, januar 30, 2007

Den perfekte selekjolen

Jeg har tidligere blogget om selekjoler, og har hatt lyst på det lenge.












Det har vært få å oppdriver og de jeg har funnet har vært lite spennende. Jeg har tidligere nevnt denne selekjolen i denim fra H&M. Håper den ser fin ut i virkeligheten også, og at den sitter fint på. Liker at den en er veldig anvendbar og at man kan variere hele kjolen alt etter som hva man har på under.Den er tydeligvis til salgs i USA for Nitrolicious har iallfall fått tak i den (kommer visst i både blå og svart denim).







Leste også på Aftonbladet at H&M kommer med en økologisk kolleksjon i mars, og da kommer blant annet denne fine svarte kjolen som også er et bra alternativ. Hva synes dere om selekjolen? (foto:aftonbladet.se, h&m.com og nitrolicious)

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ser veldig lovende ut!Falt nesten mer for denne.Den kan varieres mer.

9:45 p.m.  
Blogger L said...

Den siste mener du? Er litt redd at jeg kommer til å se ut som om jeg har på meg et telt...
Du er utrolig kjapp til å komme med kommentarer, annema! Det er moro!

9:51 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det blir spennende og se hvordan den er i virkeligheten.Det kan fort bli for mye teltfølelse ja.

9:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Mente jeans-varianten.

10:00 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hmm..då borde ju den där jeansklänningen vara i butik med andra ord..snart. Men enligt presskontoret skulle den ju inte komma förrän vecka 13....

10:10 p.m.  
Blogger L said...

kommer sikket inn før uke 13. Mulig de sier at den kommer så sent bare sånn i tilfelle. Si fra om den dukker opp i Stockholm da! :)

10:17 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jag lovar...och du säger till om den kommit till Oslo....

10:43 p.m.  
Blogger L said...

Deal!

10:47 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home