Navn:
Sted: Oslo

torsdag, januar 25, 2007

Fin bluse fra H&M






Denne Chloè inspirerte blusen har jeg sett en liten stund på reklameplakater på H&M, og nå har den iallefall kommet på nettbutikken deres. I utganspunktet liker jeg best å prøve plagg på først, så jeg satser på den når butikkene snart. Den finnes også i svart, er i 50% bomull og 50% silke og koster 398,-. Hva synes dere om den?


UPDATE: Blusen er nærmest utsolgt på nett, og etter at jeg sjekket det ut fant jeg ut at den var fra trend. Det kommer også en nydelig selekjole på nettbutikken som er til salgs snart!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jättefin!

11:13 p.m.  
Blogger Frøken Makeløs said...

Kjempefin! Da gjenstår det bare å se om den er fin på også, HM sine klær ser som regel mye finere ut på hengeren enn på meg :-)

11:18 p.m.  
Blogger Snart tretti said...

Den var kjempesøt! Deilig materiale også virker det som.

11:41 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Lovely!

1:11 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Ser nydelig ut!Men vet ikke om den kanskje kan bli litt for stor i passformen?

12:21 p.m.  
Blogger L said...

ser ut til å være en populær bluse. Allerede utsolgt i mange størrelser, blant annet min, på nettet. :(

9:15 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home