Navn:
Sted: Oslo

onsdag, januar 10, 2007

Dagens og gårsdagens outfit




















I går hadde jeg på meg grå vest fra Acne, hvit bluse fra Zara, Cheap Monday jeans og gul vintageveske. I dag hadde jeg på meg ny ullkjole fra H&M. Det er den sammen jeg har bablet om lenge (som Eleonore på Ytligheter har i grå). Endelig nådde den Oslo. Prøvde den i både grå/beige og sort, men fant ut at den sorte var mest praktisk. Den har nydelig passform er er utrolig god og varm. Matchet det hele med blå detaljer.

5 Comments:

Blogger Ladybird said...

Nydelig gulfarge!

9:38 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kjolen virker veldig god å ha på seg.Likte støvlene dine.Er de fra Din Sko?.De er utrolig like Gardenia støvlene.

12:42 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei.
Er kjolen fra hm trend?

1:41 p.m.  
Blogger L said...

Kjolen er fra HM trend og skoene er fra Din sko. Jeg har hatt lyst på Gardenia skoene, men syntes dette var et godt alternativ for slunken lommebok.
:)

11:40 p.m.  
Blogger Sigrid said...

fine outfits! love that baaag.

12:53 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home