Navn:
Sted: Oslo

tirsdag, desember 19, 2006

Selekjole.



















Har lenge hatt sansen for

selekjolen. Den har et herlig snitt og er både enkel og fin til hverdags og fest. Elonore har sydd sin egen og lagt ut mønster, den ble bare helt utrolig fin. Hvis jeg får litt ekstra god tid i romjulen tenkte jeg å prøve meg på å sy min egen. Hvis ikke kunne jeg godt tenke meg en fra butikkene, men er det noen som vet hvor en liknende er å oppdrive?
(foto: ytligheter, thefashionspot, new york times)

6 Comments:

Blogger Caroline said...

Wow, hadde ikke sett Eleonore sin oppskrift, kanksje det er noe å prøve seg på? På Koma har de noen fine, og så lurer jeg på om det ikke finnes noe på Zara også.

7:52 p.m.  
Blogger L said...

Ok, får sjekke det ut i romjula! Takk for tipset!

12:12 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Jag har också lite lust att försöka mig på och sy, eller ska nog be mamma...

8:12 p.m.  
Blogger Ladybird said...

Disse kjolene er utrolig søte ja. De hadde en på veromoda nå for noen dager siden, men den ble borte på noen timer. Kjempesøte kjoler, vi er flere som prøver å fått på en slik! ;o)

9:16 p.m.  
Anonymous Anonym said...

finns en fin (och billig!) på sorbet i oslo city...

10:15 p.m.  
Blogger C. said...

en sånn kjole har jeg også lyst på! har sett på et par men de sitter ikke fint på! Har du funnet noen?

11:56 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home