Navn:
Sted: Oslo

onsdag, november 15, 2006

Mer kjoler...



Har litt kjole-dilla om dagen... Det irriterer meg litt ennå at denne kjolen fra H&M aldri nådde Oslo ( i så fall gikk det meg hus forbi). Den har så nydelig farge og hadde vært genial å ha nå om vinteren. (bildene er hentet fra finnveden.nu/ytligheter)




Kom over dette bildet på thesartorialist.blogspot.com. Dama har på seg en kjole fra H&M som jeg aldri har tatt meg bryet ved å prøve, men her så den jo faktisk veldig fin ut. Må vel stikke innom å prøve den en gang likevel...?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kjolen er sykt kul..elsker gråfargen med en pitteliten hint av lilla i...synn at jeg ikke takler så lange ermer..må ha 3/4 pga jobben og når jeg skriver artikkler...thats life...kunne jo brettet den opp dahh:)

2:46 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home