Navn:
Sted: Oslo

onsdag, november 15, 2006

Da har de kommet...





Da har jeg endelig fått Chanelveskene mine. Hentet dem på posten i dag etter litt krøll med sendingen. De var faktisk veldig fine, men jeg er nok litt i tvil om de er ekte... Den store er det nok iallefall ikke, men tror antagelig at den lille er. Ja, ja. De tar seg bra ut uansett. Har helt glemt å si at det var en iofferbutikk som het unique treasurehouse som solgte dem. Men for all del: er dere kun ute etter ekte vare vet jeg ikke om det er stedet å gå.. Her er noen bilder av dem iallefall.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hos ioffer må man nok lete litt for å finne ekte vare ja, men de var uansett fine!

6:17 p.m.  
Blogger L said...

ja, jeg vet. Men siden hun bare solgte vintage tenkte jeg det var verdt et forsøk. Begge er i nydelig skinn og jeg er igrunnen ganske sikker på at den minste er ekte. Fornøyd, iallefall.

6:21 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Må sjekke selgeren! :)

6:28 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Den minste er kjempefin! Hvor stor er den?

9:22 p.m.  
Blogger L said...

vesken er 25x19 cm.

11:34 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Veldig fine vesker! Det spiller jo ikke så stor rolle om de er ekte eller ikke bare kvaliteten er god. :) Har også lyst på en sånn stor en...

2:24 p.m.  
Blogger L said...

Helt enig! Jeg synes de er kjempefine, uansett. kvaliteten virker også veldig bra. de er i skinn begge to, og jeg har allerede fått masse kommentarer for dem...:)

7:35 p.m.  
Blogger fashion.faux.pas said...

Jeg synes de var kjempefine jeg! Om de begge er i skinn, så er det vel egentlig ikke _så_ nøye om den ene kanskje ikke er ekte, nå som kjøpet er gjort.

9:35 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ingen av de er desverre ekte!

4:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home