Navn:
Sted: Oslo

søndag, mars 11, 2007

Salg!













Jeg vurderer sterkt å selge disse tingene om jeg får noen bra bud! Først er det en lyserosa og grå cardigan i 100% merinoull fra den norske desigeneren So Hee. Neste er en nydelig kjole i 100% silke fra Day Birger et Mikkelsen. Den er i kremhvitt og lysegul og nydelig til sommeren. Brukt kun en gang. Og så er det en råstilig veske i brun/grå og sølv i semsket skinn, den er nesten helt ubrukt og i perfekt stand! Til slutt tror jeg jeg må vinke farvel til min brune vintage Chanel. Den er nok ikke ekte, så prisen blir ikke så altfor stiv. Uansett er den i nydelig skinn, perfekt stand, sjelden farge og de aller fleste vil nok ta denne for å være the real deal! Send mail på style-l@hotmail.com om du har spørsmål. Kjøper betaler frakt. Kom med bud!!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhh så snygg den svarta chanelväskan är! Vad vill du ha för den?

1:06 p.m.  
Blogger L said...

Hei anna. Den er allerede solgt, desverre!

5:01 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Åhh vad synd! :/ Den var verkligen en goding! :)

2:01 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Bra kjøt du!! Fine vesker!!

11:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home