Navn:
Sted: Oslo

torsdag, februar 15, 2007

H&M






















Som den store "H&M-hora" (ehh...) jeg er så må jeg nesten vise noen av mine klare favoritter som er å få kjøpt på nettet nå. Det kan være ålreit for dere som ikke har en Trendavdeling nær dere, for flere av plaggene er derfra. Den berømte jeanskjolen er til salgs på nett nå (takk for tips, Annema) og det var også selekjolen, men den er allerede utsolgt! Tror kanskje det er noen igjen i butikkene her i Oslo, hvis det er til hjelp for noen. Nytt H&M Magazine er også ute på nett, dessuten har de lansert noen sko og klokker også - altså, noe for enhver smak! Den blåblomstrete tunikaen og den hvite blusen på nederste bilde er hjertelig velkomne i min garderobe. De er forkøpig ikke til salgs. (foto: H&M)

Etiketter:

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, den veska der var fiin! Må luske inn hos H&M og se etterpå.

9:02 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Den blomstertunikaen var utsolgt på null komma niks!Utrolig irriterende.Satser på at den er i butikk.

9:20 p.m.  
Blogger Sofies blogg said...

Tunikaen var helt nydelig.Hm har kommet med mye bra denne våren.

10:49 p.m.  
Blogger B said...

Ja, den vesken var utrolig fin. Regner med den blir bringt hjem.

1:29 a.m.  
Blogger Caroline said...

h&mhora! hahah en sådan är jag verkligen, tack för all bra info, måste kolla in på webben direkt. verkar ha kommit in en massa fint.

12:14 p.m.  
Blogger L said...

Annema: har den blomstrete tunikaen allerede vært ute til salgs??
Den burgunderrøde vesken er til salgs i butikkene nå. Den er veldig fin!

12:43 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Åh det irriterer meg at jeg ikke slang med den blomstrete tunikaen på bestillingen i går. Rakk å få med meg 3(!) selekjoler og veske, men ingen tunika :-(

2:46 p.m.  
Blogger L said...

Så da var tunikaen ute til salgs allerede, altså??

3:22 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Jeg finner ingenting av dette på H&M sine sider, jeg. Åå. Hvor? Er alt utsolgt eller noe?

6:13 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home