Navn:
Sted: Oslo

søndag, desember 10, 2006

Litt inspirasjon...











Litt ulik inspirasjon på en søndag. Jeg pleier stort sett aldri å like stilen til Lindsay Lohan, synes det meste hun går med er "overkill" og ganske harry, men må jo gi henne en sjanse da og her synes jeg hun kom godt ut! Pent med brune lakkballerina til sort, blått og hvitt og buksedressen hennes var kul! Diane Krüger har alltid en enkel og avslappet stil som jeg liker godt. Modellen på nest siste bildet aner jeg ikke hvem er, men jeg likte godt det hun har på seg. Og så til slutt, Jennifer Lopez, som jeg stort sett heller aldri liker stilen til.. Men denne kjolen måtte jeg bare ta med. Den var kjempe søt! Hva synes dere?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag håller med! Riktiga inspirationsbilder!

7:34 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home