Navn:
Sted: Oslo

torsdag, november 09, 2006

Viktor & Rolf shopping


Måtte selvsagt innom for å sjekke ut kollesjonen. Ble egentlig litt skuffet. Klærene hadde ikke noe spesielt eksklusivt over seg. Prøvde blant annet det rosa skjørtet og det var fint, men ikke helt meg. Blir for dumt å kjøpe det bare fordi det er design... Synes faktisk at klærene til mennene var mest stilig. Skal få samboeren min til å ta turen innom for å se om han liker noe han også. De hadde blant annet to par kule sko og noen stilige jakker som var av skikkelig klasse. Men jeg kom da hjem med litt likevel.. Undertøy til både meg og samboeren. Var forresten overrasket over hvor rolig alt gikk for seg på H&M. Ikke så alfor mange folk, og det var masse klær igjen i ettermiddag. Noen andre som gjorde noen bra kjøp.

2 Comments:

Blogger k :) said...

Jeg fikk meg en etterlengta trench, fornøyd med den :) Ellers ble ikke jeg heller videre imponert (men var ikke innom herrevd.)

6:09 p.m.  
Blogger fashion.faux.pas said...

Jeg fikk kjøpt noen greier ja... kjøpte guttesweatern siden jentesweatern var utsolgt, også kjøpte jeg t-skjorta og noen andre greier...

9:53 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home