Navn:
Sted: Oslo

fredag, desember 01, 2006

Julefest.


Var på Natt&Dag julefest på Blå i kveld. Hyggelig nok det. Var i grunnen der først og fremst for å sjekke ut Rockettothesky, som jeg ikke har hatt mulighet til å se før nå. Den lille, vevre dama har en utrolig nydelig stemme med et enormt repertoar. Litt irriterende da at enklete "trendnisser" synes det er viktigere å høre sin egen stemme enn å lytte litt til andre... Ja, ja. Det jeg fikk høre var iallefall bra! X-lover og 120 days spilte også. Har stor sansen for 120 days, og tror nok jeg må skaffe meg den nye plata deres!

4 Comments:

Blogger Sigrid said...

æsj, jeg skulle egentlig, men så ville ikke resten av folka jeg hang med gå. var det moro eller bare fullt og kjipt?

2:51 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Der var jeg også! Jeg dro hjem tidlig da for jeg var ganske sliten...

2:53 p.m.  
Blogger Lise said...

Så gøy, pen blogg !

5:31 p.m.  
Blogger L said...

Det var ålreit. Mye folk selvsagt. Og de skal ha ros for å ha skaffet så bra band til å spille. Men måtte ta en ganske tidlig kveld jeg også pga. jobb.

5:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home