Navn:
Sted: Oslo

søndag, november 12, 2006

Bag lady




Jeg er ekstremt glad i vesker og synes det er den beste accessoiren man kan ha. I utgangspunktet er jeg mest glad i enkle skinnvesker uten logoer, men skal man først ha en logoveske er det kult om den er vintage. Jeg har en Dior og vurderer nå også å skaffe med en Gucci. I tillegg har jeg to fantastiske Chanelvesker som er på vei. Gleder meg sånn til å få dem! Hva er deres favorittvesker?? Her er litt av utvalget mitt - ja, jeg har mange. I know.

3 Comments:

Blogger Birte said...

hva er nettstedet til chanel veskene og den gucci veska?
veska fra chloe var kul.

4:35 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Kjempefine vesker du har! Er alle ekte??
Liker stilen og bloggen din :)

12:48 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Om du har någon väska du har tröttnat på och vill sälja så är jag nog intresserad: mimostyle@hotmail.com (-:

9:17 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home